به ورزش Co2 خوش آمدید ♥ Welcome to varzesh Co2

به ورزش co2 خوش آمدید ـــــــــــــــــ پیامبر اکرم (ص) فرمودند : پروردگار بر تو حقی دارد، وبدنت بر تو حقی دارد، وخانواده ات نیز بر تو حقی دارد. بحار الانوار : 70 / 128

براوو دربرابر تیم ایران نحقیر شد....

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

طرفداری- تیم های ملی ایران و شیلی در دیداری دوستانه از ساعت 23:30 در ورزشگاه ان وی آرنا شهر سانکتپولتن اتریش با قضاوت مانوئل شوتنگروبر به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 2-0 ایران خاتمه یافت.

 ورزشگاه ان وی آرنا شهر سانکتپولتن اتریش
داور: مانوئل شوتنگروبر کمک ها: ریچارد هوبلر، آندریاس هیدنریک

ترکیب دو تیم

تیم ملی ایران:
علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد
سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی شیلی:
کلودیو براوو، انزو روکو، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار، گنزالو خارا، فابیان اوریانا، خوسه پدرو فوئنسالیدا و اریک پولگار
سرمربی: خورخه سامپائولی

نیمه اول

تیم ملی ایران بازی را جسورانه و بدون ترس از نام شیلی آغاز کرد و با ارائه یک بازی خوب فرصت عرض اندام به بازیکنان شیلی را نداد. در دقیقه 19 مسعود شجاعی با حرکتی انفرادی می توانست به سمت دروازه حریف شوتزنی کند که تعلل وی باعث شد مدافعان شیلی توپ وی را بزنند.
در دقیقه 21 روی یک کرنر مشکوک جواد نکونام روی ارسال زیبای آندرانیک تیموریان موفق شد با یک بغل پای دقیق دروازه براوو را باز کرده و نتیجه را 1-0 به سود ایران کند.
تیم ملی بعد از گلی که زد به حملات خود ادامه داد و روی پاس عرضی زیبای دژاگه شجاعی صاحب توپ شد که باز هم حرکت کند این بازیکن مانع از شوتزنی اش به سمت دروازه براوو شد.


دقیقه 40 بازی شیلی توسط اوریانا صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت روی پای این بازیکن در داخل محوطه جریمه با اختلافی اندک راهی اوت شد.
حملات شیلی در دقایق پایانی ادامه داشت و مارک گونزالس در دقیقه 42 با ضربه سری خطرناک تا آستانه گشودن دروازه ایران پیش رفت که توپ وی را حقیقی به زیبایی مهار کرد.
در واپسین ثانیه های نیمه اول مسعود شجاعی می توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند که شوت پای چپ وی در دهانه دروازه شیلی به بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود ایران خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم

نیمه دوم با گل دوم ایران همراه بود و وحید امیری روی یک کار تیمی زیبا و پاس دقیق قوچان نژاد با بغل پایی زیبا دروازه شیلی را برای بار دوم گشود.

فرناندز هافبک تیم شیلی با یک ضربه روی پای زمینی در دقیقه 57 حقیقی را وادار به عکس العمل کرد ولی توپ وی در چارچوب نبود و راهی اوت شد.
دقیقه 59 پاس عمقی زیبا از سانچز و اشتباه در افساید گیری شیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی ضربه مهاجم این تیم راهی به دروازه ایران پیدا نکرد.
ماتیاس فرناندز در دقیقه 71 بازی روی یک ضربه آزاد دروازه ایران را تهدید کرد که توپ وی را حقیقی مهار کرد. ,دقیقه 76 آلکسیس سانچز می توانست دروازه حقیقی را باز کند که شوت روی پای وی به بالای دروازه ایران رفت.


در ادامه حملات شیلی حاصلی در پی نداشت و به این ترتیب تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه 2-0 از سد حریف قدرتمند شیلی بگذرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۷
Mostafa Mahdavifard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی