به ورزش Co2 خوش آمدید ♥ Welcome to varzesh Co2

به ورزش co2 خوش آمدید ـــــــــــــــــ پیامبر اکرم (ص) فرمودند : پروردگار بر تو حقی دارد، وبدنت بر تو حقی دارد، وخانواده ات نیز بر تو حقی دارد. بحار الانوار : 70 / 128

10 بازیکنی که کیروش روی آنها خط قرمز کشید

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۰ ب.ظ
اختصاصی طرفداری-بعد از اعلام اسامی 23 نفره توسط کیروش حواشی زیادی را به همراه داشت زیرا بازیکنایی بودن که شایستگی حضور در لیست را داشتند به همین دلیل 10 بازیکنی که توانایی حضور در برزیل را داشتند نگاهی می اندازیم.

1-سوشا مکانی

دروازبان با تجربه و خوش استیل فولاد خوزستان، با درخشش در نیم فصل دوم برای فولاد عملکرد درخشانی داشت و بدون شک یکی از عوامل اصلی قهرمانی فولاد در لیگ برتر بود.

فقط کافیست نگاهی به آمار فولاد در نیم فصل اول بدون سوشا و نیم فصل دوم همراه سوشا نگاهی بندازید تا متوجه شوید بدون شک عامل اصلی قهرمانی فولاد سوشا مکانی بود.

از نظر عده زیادی از کاربران ایرانی مکانی بر حقیقی برتر قابل توجه ایی دارد.

 

2-محسن بنگر

مدافع بلند قامت و با تجربه پرسپولیس یکی از بهترین سال های خود را در لیگ ایران سپری کرد، بنگر در کنار حسینی دفاع مستحکمی برای پرسپولیس ساخت تا پرسپولیس بهترین آمار دفاعی را داشته باشد.

بدون هیچ تردیدی این مدافع مستحکم برتری قابل توجهی بر آل نعمه دارد، بردن آل نعمه به برزیل یکی از سوپرایز های  تعجب برانگیز کیروش پرتغالی بود.

 

3-مهرداد جماعتی

دفاع چپ جوان فولاد خوزستان بهترین عملکرد را امسال بین مدافعان چپ در ایران داشت، جماعتی پتانسیل بالایی دارد، مهرداد دارای قدرت دفاعی همراه با هجومی خوبی دارد و می توانست برای سمت چپ خط دفاعی ایران مهره مهمی باشد.

جماعتی هم توسط دوست داران فوتبال ایران به بیک زاده ترجیح داده می شد.

 

4-امید ابراهیمی

هافبک دفاعی توانای سپاهان یکی از بهترین هافبک های ایران می باشد، در عین جوانی ابراهیمی دارای تجربه بالایی می باشد و می توان از شوت های راه دور وحشتناک این بازیکن استفاده کرد ولی کیروش علاقه ایی به این بازیکن نداشت و حدادی فر را به او ترجیح داد.

هافبک دفاعی مهمترین پست می باشد، چهار هافبک دفاعی ایران در جام جهانی حقیقی، نکونام، تیموریان و حدادی فر می باشند، غیر حقیقی بقیه دارای سن بالایی می باشند و در بازی های پرفشار جام جهانی خطرناک می باشد برای همین ابراهیمی در کنار حقیقی می توانست جانشین های خوبی برای نکونام و تیموریان باشند.

 

5-علی کریمی

هافبک با تکنیک و با تجربه تراکتور سازی فصل درخشانی را در این تیم سپری کرد ولی کیروش اعتقادی به او نداشت اما تجربه و توانایی های بالای کریمی برای ایران خیلی می توانست مفید باشد.

بدون شک بازیسازی در میانه میدان ضعف اصلی ایران می باشد که با وجود کریمی می توانست این خلا پر شود.

 

6-مجتبی جباری

دیگر هافبک با تجریه ایران با توانایی های بالا، یک مهره مفید برای خط میانی ولی این بازیکن به دلایل نامعلومی از تیم ملی خداحافظی کرد، گفته می شود پای جواد نکونام کاپیتان تیم ملی  میان بود.

اگر جباری همراه تیم ملی به برزیل می رفت به شدت ایران در میانه میدان مستحکم می شد و می شد به خوبی امیدوار بود.

 

7-پیام صادقیان

هافبک جوان، با استعداد، خوش تکنیک و همراه با توانایی های فراوان یک پدیده، صادقیان عملکرد بسیار شگفت انگیزی در پرسپولیس داشت و با پاس گل های بی نظیر خودش بهترین گل ها را می ساخت.

صادقیان به دلیل سرعت و تکنیک بالا توانایی های زیادی درضد حمله دارد،می توانست مهره بسیار مهمی برای ایران باشد.

پیام به خاطر دریبل های ریز و زیبایی که درون محوطه جریمه به خوبی اجرا می کند به خوبی برای ایران می تولنست گره گشا باشد.

 

8-محمدرضا خلعتبری

یک هافبک تهاجمی عالی و سرعتی و در عین حال با تجریه، خلعتبری ذخیره طلایی بسیار خوبی برای ایران طی سال های اخیر بود و در شرایط سخت می توانست شگفتی پدید آورد.

خط خوردن خلعتبری از تیم ملی حواشی زیادی را به همراه داشت، این بازیکن از محبوبیت بالایی بین ایرانیان برخوردار است، خط زدن خلعتبری از تیم شوک عحیبی به فوتبال دوستان ایران وارد کرد.

خلعتبری به دیده ایرانی ها از توانایی بالتری نسبت به شجاعی برخوردار است و گفته می شود شجاعی به دلیل دوستی با نکونام در تیم ملی ماند و باعث خط خوردن خلعتبری شد.

 

9-سردار آزمون

مهاجم با استعداد روبین کازان روسیه می توانست استعداد خود را در جام جهانی نشان دهد ولی سردار از لیست خط خورد و از جام جهانی باز ماند.

گفته می شود دلیل اصلی خط خوردن آزمون مصدومیتش است برای همین نمی شود از خط خوردن اون ایرادی گرفت.

 

10-محمد قاضی

مهاجم بلند قامت استقلال به خوبی در کارهای هوایی موثر است و همین دلیل کافی بود به تیم ملی دعوت شود.

قاضی می توانست در زمانی بتواند در کار های هوایی برای تیمی با میانگین قدی کوتاه مانند آرژانتین آن ها را دچار مشکل کند.

در تیم ملی هیچ مهاجم قد بلند و سرزنی وجود ندارد و ایران به دلیل نداشتن هافبک های بازیساز یکی از هدف هایش سانتر از جناحین است و قاضی بدون شک مهره خوبی بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
Mostafa Mahdavifard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی