به ورزش Co2 خوش آمدید ♥ Welcome to varzesh Co2

به ورزش co2 خوش آمدید ـــــــــــــــــ پیامبر اکرم (ص) فرمودند : پروردگار بر تو حقی دارد، وبدنت بر تو حقی دارد، وخانواده ات نیز بر تو حقی دارد. بحار الانوار : 70 / 128
طرفداری - شب گذشته مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال منچستر یونایتد در شهر منچستر برگزار شد و داوید دخیا موفق شد عنوان برترین بازیکن سال یونایتد را به دست آورد.

این مراسم از ساعت 19 به وقت انگلستان و ساعت 22:30 به وقت ایران آغاز شد. در ابتدای برنامه در قسمت تلویزیونی برنامه دیون دابلین و دیوید می که از بازیکنان سابق یونایتد به شمار می روند، توانایی رایان گیگز حضور در فصل آینده را بررسی کردند. 

پس از آن مصاحبه های کوتاهی با درن فلتچر و مایکل کریک صورت گرفت؛ فلتچر از بازگشت خود به ترکیب یونایتد اظهار خوشحالی کرد و کریک نیز دخیا را لایق دریافت جایزه بهترین بازیکن سال دانست. 

در ادامه تام کلورلی و دنی ولبک در مورد پیروزی منچستر یونایتد در برابر هال سیتی گفتند و کلورلی از زحمات نمانیا ویدیچ برای منچستر یونایتد تشکر کرد. پس از این اتفاقات کریس وود در مورد دخیا به MUTV گفت: "او بازیکن سطح بالایی است؛ واکنش او روی ارسال ها و بازی با پای او فوق العاده است."

جایزه دنزیل که به بهترین بازیکن تیم رزرو داده می شود توسط نیکی بات به سیدو یانکو ، ستاره جوان یونایتدی ها داده شد. جیمز ویلسون نیز جایزه بهترین بازیکن آکادمی را دریافت کرد و  پس از دریافت این جایزه گفت: "کسب این جایزه باعث افتخار من است و امیدوارم پیشرفت هایم ادامه دار باشد و روزی بتوانم به عنوان بازیکن ثابت یونایتد به میدان بروم."

دومین جایزه اهدا شده متعلق به، بهترین گل فصل یونایتد بود که طبق انتظارات به وین رونی داده شد. رونی در ماه مارس از میانه میدان دروازه وستهم را باز کرده بود. زمانی که از او پرسیده شد آیا این بهترین گل زندگی ات بوده است، وی پاسخ داد: "هرگز، هیچ گلی جایگزین گل من به منچستر سیتی نمی شود."

اما سرانجام نوبت به انتخاب بهترین بازیکن فصل منچستر یونایتد رسید؛ وین رونی و داوید دخیا دو کاندید اصلی کسب این عنوان بودند که دخیا در نهایت موفق به کسب این عنوان شد. وی پس از دریافت این جایزه از دستان خوان ماتا گفت: "به خوبی نمی توانم انگلیسی صحبت کنم؛ اما بسیار خوشحالم و به سال آینده امیدوارم. ممنون از همه."

دومین جایزه بزرگ شب نیز باز هم به دخیا رسید؛ جایزه سر مت بازبی که با توجه به رای هواداران بازیکن سال را انتخاب می کند نیز به دخیا رسید. 

سربابی جارتون پس از پایان اهدا جوایز در صحبتی کوتاه گفت: "من آینده منچستر یونایتد را تضمین می کنم و مطمئنم این باشگاه در سال های آتی موفق خواهد بود."

پس از این برخی از بازیکنان منچستر یونایتد به اظهار نظر در مورد نمانیا ویدیچ پرداختند؛ ریو فردیناند در مورد ویدیچ گفت: "ما بهترین زوج در بهترین تیم بودیم. از بازی در کنار او لذت می بردم و حالا در آستانه از دست دادن او هستیم." 

هم چنین نمانیا ویدیچ از دست آوردهای خود در منچستر یونایتد و خاطرات بیاد ماندنی خود در این باشگاه سخن گفت. 

اما آخرین بخش این مراسم اختصاص به جایزه ویژه ای داشت؛ جایزه ای که به پاس یک عمـر تلاش رایان گیگز به او داده شد و پس از آن در اقدامی جالب افرادی مشهور و بزرگی در مورد کسب این جایزه توسط رایان گیگز صحبت کردند که در ادامه این صحبت ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

پل اسکولز: رایان، کسب این عنوان را به تو تبریک می گویم.

آلساندرو دل پیرو: رایان، تبریک می گویم بهت؛ کاملا شایسته کسب این عنوان بودی. امیدوارم به زودی ببینمت اسطوره.

برایان رابسون (کاپیتان سال های دور یونایتد): هیچکس شایسته تر از تو نبود برای این عنوان؛ به یاد می آورم زمان هایی را که تو در سن هفده سالگی کمک حال آلکس (فرگوسن) بودی. توانایی تو فوق العاده بود و هرکاری را که می خواستی انجام می دادی و این جایزه حق تو بود.

فیل نویل: کسب این عنوان را به تو تبریک می گویم.

اوله گونار سولشایر: تبریک می گویم رایان؛ کاملا شایسته این عنوان بودی. لحظات خوبی را به عنوان یک دوست و هم تیمی در کنارت گذراندم. با آرزوی بهترین ها و به امید دیدار.

دیوید بکهام: گیگزی، کسب این عنوان را تبریک می گویم؛ کاملا مستحق دریافت این جایزه بودی. هواداران منچستر یونایتد تو را دوست دارند و ما همگی به تو افتخار می کنیم.

گری نویل: کارت فوق العاده بود. کاری که تو در باشگاه کردی فوق العاده و عالی بود و کاملا شایسته کسب این عنوان بودی.

نیکی بات: رایان، کاملا شایسته کسب این عنوان بودی؛ تبریک می گویم.

پله: دوست من، گیگز، موفق باشی. امیدوارم روزی برسد که تو را ببینم و در آغوش بگیرم. متاسفانه الان نمی توانم چون در برزیل هستم. اما این پیام را برای تو می فرستم چرا که تو خاص هستی. مثل من که تمام عمرم را در سانتوس گذراندم تو هم زندگی خود را در یونایتد گذراندی، امیدوارم روزی تو را ببینم. موفق باشی!

اریک کانتونا: سلام رایان، تو بهترین دوست، هم تیمی و بازیکن بودی. تو بهترینی.

میشل پلاتینی: رایان، تبریک مرا پذیرا باش؛ تو فوق العاده ای و قطعا شایسته کسب این عنوان هستی.

سرآلکس فرگوسن: رایان، تبریک می گویم. هیچکس به غیر از تو لایق این جایزه نبود. در طول 26 سال حضور من در یونایتد تو کمک به من کمک کردی و همیشه یار جوانان باشگاه بودی. موفق باشی، عالی بود. 

کریستیانو رونالدو: سلام رایان، همبازی شدن با تو افتخار بزرگی بود که تو 18 سالگی نصیب من شد. تو فوق العاده ای اما شاید الان کمی پیر شده باشی! (همراهباخنده)

رایان گیگز نیز پس از دریافت این جایزه در صحبت کوتاهی از تمامی افراد حاضر در باشگاه منچستر یونایتد و هواداران تشکر کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
Mostafa Mahdavifard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی