به ورزش Co2 خوش آمدید ♥ Welcome to varzesh Co2

به ورزش co2 خوش آمدید ـــــــــــــــــ پیامبر اکرم (ص) فرمودند : پروردگار بر تو حقی دارد، وبدنت بر تو حقی دارد، وخانواده ات نیز بر تو حقی دارد. بحار الانوار : 70 / 128

پیشنهاد 27 میلیون پوندی یونایتد برای خرید لوک شاو

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ب.ظ
به نظر می‌رسد مسئولین دو تیم منچستریونایتد و ساوتهمپتون بر سر انتقال لوک شاو به توافق رسیده اند و پیش از جام حهانی این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش اسکای، بعد از تساوی دیروز منچستریونایتد و ساوتهمپتون، اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد وقت را هدر نداد و بلافاصله پس از بازی، پیشنهادی 27 میلیون پوندی برای لوک شاو به باشگاه ساوتهمپتون ارائه داد. به نظر می‌رسد یونایتد با جوان 18 ساله انگلیسی به توافقات شخصی رسیده و تنها اجازه قدیس ها برای این انتقال نیاز است که آن ها به احتمال فراوان با پیشنهاد 27 میلیونی منچستر موافقت خواهند کرد. 

سرویس ورزشی سایت BBC نیز امروز عنوان کرد که مذاکرات به خوبی پیش رفته اند. خبرنگار BBC خبر داده که به احتمال فراوان لوک شاو هفته آینده و پیش از اعزام تیم ملی انگلیس به برزیل برای جام جهانی در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت خواهد کرد.

یونایتدی ها که فصلی نه چندان خوب را سپری کردند در نظر دارند با تقویت تیم خود در تابستان فصل آینده به جایگاه پیشین خود برگردند. بعد از اخراج مویس، رایان گیگز به صورت موقت سکان هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت و گفته می‌شود به زودی لوییس فن خال هلندی رسما سرمربی منچستریونایتد خواهد شد. سران الدترافورد به فن خال قول بودجه ای بین 150 تا 200 میلیون پوند برای تقویت تیم را داده اند.

پیش از این، از رئال مادرید و چلسی به عنوان دیگر مشتریان لوک شاو نام برده می‌شد.

ـ                       ـــــــــــــــــــــــــــــــــــtarafdari.comـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
Mostafa Mahdavifard

نظرات  (۱)

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۹ شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
با سلام
شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء
http://smd1364.blog.ir
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یا حق - یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی